Overhandiging Cheque EURO 100.000 aan Prinses Maxima Centrum

Op 18 september overhandigden een delegatie van Stichting Juul en enkele vertegenwoordigers van onze partner Bouwklik een cheque met het fantastische bedrag van EUR 100,000!!!! Voor deze happening waren de vertegenwoordigers van Bouwklik op de fiets naar het Prinses Maxima Centrum komen fietsen.

De cheque werd door dr. Rob Pieters van het Prinses Maxima Centrum in ontvangst genomen, die er natuurlijk ontzettend blij mee was en ons vertelde hoe belangrijk deze donaties zijn om kinderkanker de wereld uit te helpen. Stichting Juul bedankt al haar gulle gevers voor het mogeijke maken van deze geweldige bijdrage aan het Prinses Maxima Centrum!!!!

Naast de cheque overhandiging werd ook het driejarig samenwerkingsverband tussen Stichting Juul en Bouwklik ondertekend, waarbij ook dr. Rob Pieters namens het Prinses Maxima Centrum één van de ondertekenaars was. Zie foto midden onder. Met dit convenant wordt de doelstelling van het sportieve initiatief van Bouwklik, namelijk de jaarlijkse Tour de Bouw formeel bekrachtigd, waarmee natuurlijk ook de steun aan Stichting Juul en daarmee voor 100% aan het Prinses Maxima Centrum verzekerd is.