Oliebollentoernooi FC Rijnvogels levert EUR 1.500,- op

Het op 29 december 2018 door FC Rijnvogels georganiseerde Oliebollentoernooi heeft € 1.500,- opgebracht. Tijdens de rust van de wedstrijd FC Rijnvogels- Spijkenisse (26 januari jl.) overhandigde Dirk Dijkhuizen namens de club een cheque van € 1.500,- aan Wim Korndorffer (voorzitter van Stichting Juul) en Otto Bakkenes (mede-oprichter).

Wim Korndorffer toonde zich zeer dankbaar voor dit mooie bedrag en bedankte alle betrokkenen voor dit wederom hele mooie bedrag. Hij memoreerde de al lang bestaande relatie met de FC Rijnvogels, en de daaraan verbonden opbrengsten onder het motto 'het ontvangen van dergelijke donaties went nooit !!!!'.

Ook de wethouder van o.a. sport, Adger van Helden was voor deze speciale gelegenheid te gast op de Kooltuin. De afgelopen jaren heeft de club door eerdere acties al een behoorlijk bedrag aan de stichting kunnen overmaken. FC Rijnvogels is meer dan voetballen alleen. En dat weet Stichting Juul maar al te goed!

Heel erg bedankt (weer)!!!!!!!

JUUL 2sponsor gold stjuul logo fcrijnvogels