Play Stations voor speelkamers LUMC door Rotary N'wijk e.o.

Volgens de nadrukkelijke wens vanuit de Rotary Noordwijk & Omstreken om een deel van de door hen ingezamelde opbrengst van het wijnpreuvenement direct te besteden aan 'iets heel leuks' voor ernstig zieke kinderen, werd op woensdag 1 augustus een tweetal Playstations gebracht naar het Willem Alexander Kinderziekenhuis (WAKZ) in het LUMC.

Namens Stichting Juul overhandigden Gerbrand Kuipers en Ada Bakkenes de Playstations, natuurlijk met bijbehorende spelletjes, aan pedagogisch medewerkster Samantha van Kesteren (LUMC-WAKZ).

Het is duidelijk dat de kinderen daar ongelofelijk blij mee zijn. Vanuit Stichting Juul enorme dank aan de Rotary Noordwijk & Omstreken voor het bieden van deze mogelijkheid!

IMG 20180801 WA0000