Benefietwedstrijd Sander Molenaar brengt EUR 11.000,- op

Op 25 januari betuigde vv Katwijk op indrukwekkende wijze steun aan oud-speler en team manager Sander Molenaar in zijn zwaarste wedstrijd van zijn leven, de strijd tegen de vreselijke ziekte kanker. Met een enorme betrokkenheid van iedereen die Sander en zijn gezin een warm hart toe draagt, zowel binnen als buiten voetbalclub vv Katwijk, werd een hele emotionele en eervolle avond georganiseerd, waarbij voetbal eigenlijk een bijzaak was.

Vlak voor de aftrap van het duel vv Katwijk – Excelsior Maasluis op 3 februari werd de opbrengst van de benefietwedstrijd voor de ernstig zieke Sander Molenaar aan Stichting Juul overhandigd met een cheque met het enorme bedrag van EUR 11.000,-! Wij van Stichting Juul willen vv Katwijk en alle andere voetbalclubs, sponsoren en donateurs ontzettend hartelijk bedanken voor dit mooie bedrag, wat voor de volle 100% ten goede zal komen aan de strijd tegen kinderkanker.

Op maandag 9 april bereikte ons het verschrikkelijke bericht van het overlijden van Sander Molenaar. Onze gedachten zijn bij Sander's gezin, familie en vrienden.