Music 4 Juul optreden AJ Plug brengt EUR 1000,- op

Het door Max, Julian, Timo en Matthijs georganiseerde MUSIC 4 Juul evenement heeft het geweldige bedrag van EUR 1000,- opgebracht. Deze leerlingen van klas 1 van het Pieter Groen College organiseerden dit evenement in het kader van het 'Jij de Baas' project. Zij maakten een plan en benaderden de Katwijkse blues ster AJ Plug, die direct bereid was om dit evenement belangeloos te steunen. Samen met Klaas verzorgde zij een prachtig akkoestisch optreden, in de gezellige en intieme entourage van Kade 8 in de Katwijkse haven. Onder het genot van een hapje en een drankje genoten de gasten van een uniek optreden.

Stichting Juul is vanzelfsprekend heel blij en bedankt de mannen voor dit ontzettend leuke evenement. Ook zijn we natuurlijk AJ Plug, Klaas, Coby, Maria en last but not least Kade 8 heel dankbaar voor de spontane ondersteuning van dit evenement. En natuurlijk niet te vergeten het aanwezige publiek en de daarin aanwezige sponsor(en). Het smaakt in meer opzichten naar meer!