vv Katwijk & Proflora halen EUR 5.100,- op tijdens de Dag van Stichting Juul

ProFlora is al jaren sponsor van de vv Katwijk jeugd. Wat u wellicht is opgevallen, is het ontbreken van de naam ProFlora op de wedstrijdtenues. Deze sponsor heeft ervoor gekozen om het logo van ‘ Stichting Juul’ op de achterkant van het tenue te tonen. Een prachtig initiatief van eigenaar Klaas Damsma!!!!

Als tegenprestatie voor het sponsoren van de jeugdopleiding wil de sponsor ProFlora graag dat er elk jaar een actie gehouden wordt door de VV Katwijk, om geld op te halen voor Stichting Juul. Op zaterdag 10 december was het zover. Deze dag werd uitgeroepen tot ‘De dag van Stichting Juul’. Tijdens deze dag werd op verschillende manieren geld ingezameld. De meest prominente actie was dat elk team (en ouders en familie) een euro per doelpunt betaalde voor een gescoord doelpunt. Daarnaast werd er gecollecteerd en werd er in de business club een gesigneerd vv Katwijk 1 shirt geveild.

Met alle doelpunten en mooie resultaten van deze Dag van Stichting Juul werd het ongelofelijke bedrag van EUR 5.100 opgehaald. Stichting Juul is de initiatiefnemers en iedereen die hier een bijdrage aangeleverd heeft ontzettend dankbaar!!!!! Prachtig!!!!