Spijs & Wijn bezorgt met Stichting Juul cheque in Prinses Maxima Centrum

Op maandag 14 november bezochten de ladies van Spijs & Wijn (Coraa Haasnoot, Trudy Haasnoot, Rosanne Heemskerk en Amber Driebergen) het Prinses Maxima Centrum. Stichting Juul voorzitter Wim Korndorffer vulde deze delegatie aan. Het doel van dit bezoek was om EUR 10.000 te overhandigen aan prof. dr. Rob Pieters en Marjolein van Leeuwen. De opbrengst van het Spijs & Wijn evenement 2016 maakte onderdeel uit van dit mooie bedrag. Dit mooie bedrag kwam nog eens bovenop de enkele maanden reeds door Team Juul bezorgde EUR 25.000.

Tijdens het bezoek hadden we een goed gesprek met Rob en Marjolein, waarin we bijgepraat werden over de ontwikkelingen van het Prinses Maxima Centrum. Belangrijke ontwikkeling is natuurlijk het nieuwbouwproject, waarmee één van de beste kinderoncologische centra gaat worden gerealiseerd. In dit verband is het van belang om aan te tekenen dat de bijdragen van Stichting Juul voor 100% besteed worden aan het onderzoek naar en de behandeling van kinderkanker.

Na het indrukwekkende gesprek met een van de meest bevlogen artsen van Nederland wisten we het helemaal zeker: In 2017 organiseren we opnieuw een Spijs & Wijn Evenement voor Stichting Juul!