image grid steun stichtingjuul

image grid prinsesmaximacentrum stichtingjuul

image grid prof dr rob pieters stichtingjuul

image grid stichtingjuul juliette

image grid sponsors stichtingjuul

sponsors stichting juul

Steun Stichting Juul

image steun stichtingjuul

Sponsorprogramma

Stichting Juul kan niet zonder de steun van bedrijven, verenigingen en andere organisaties. Stichting Juul biedt haar sponsoren het volgende programma aan:

Afhankelijk van uw bijdrage vermelden wij uw organisatie onder:

Bronse sponsor v.a.  EUR 500,- /jaar

Silver sponsor v.a.   EUR 1500,-/jaar

Gold sposnor v.a.    EUR 3000,-/jaar

Wij bieden per sponsor klasse interessante mogelijkheden voor promotie van uw organisatie, die wij graag met u bespreken.

Donateur

Stichting Juul kan zich vanaf de oprichting verheugen over een groot aantal spontane donateurs die een belangrijke bijdrage leveren aan het doel van Stichting Juul: het ondersteunen van de bestrijding van kinderkanker. Indien gewenst maken wij hier vermelding op onze website van, vanaf EUR 250,-

Acties

Wilt u met uw organisatie, vereniging, club of school een actie opzetten voor Stichting Juul, dan juichen wij dat vanzelfsprekend van harte toe en kunnen wij waarnodig ondersteuning geven.

U kunt contact opnemen met Wim Korndorffer (0610946832) of meld u via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.