Groep 8 van Het Baken: een nieuw record!

De niet meer weg te denken partner van Stichting Juul, Groep 8 van Het Baken uit Alphen a/d Rijn heeft opnieuw een geweldig bedrag gedoneerd aan Stichting Juul. Dit maal werd een record bedrag overgemaakt van €7000,- .......!!!!!!!!!

Inderdaad ZEVENDUIZEND EURO!!!!!!!!!!

Het bedrag werd door de leerlingen van Groep 8 (2020-2021) bij elkaar verdiend door het uitvoeren van een microkrediet project, waarbij alle leerlingen met €5 zijn gaan ondernemen! Een ongekende prestatie, en ontzettend bijzonder omdat de acties ook nog eens in de vervelende corona periode werden uitgevoerd.

Wij zijn als Stichting Juul weer ontzettend trots en blij met deze topprestaties!

In een brief van (meester) Niek Oosterse schreef hij ‘De Vlinder fladdert verder’! Mooier had hij dit niet kunnen zeggen.

Hartelijk dank aan alle leerlingen van Groep 8, Niek Oosterlee en allen die bij deze mooie actie betrokken zijn geweest. En tot slot, ex-groep achters: heel veel succes gewenst op de middelbare school. Ook deze vlinders fladderen verder!

Groep 8 2020 2021