Rotary Noordwijk & Omstreken steunt Stichting Juul met EUR 10980

Op 29 april organiseerde Rotary Noordwijk & Omstreken het inmiddels traditionele en succesvolle Wijnpreuvenement. Stichting Juul werd enorm verrast door het besluit van de Rotary om de opbrengst voor het goede doel dit jaar aan de bestrijding van kinderkanker toe te kennen.

Op woensdag 23 mei overhandigde voorzitter Harry van der Plas een check met het enorme totaal bedrag van EUR 10.980 aan Stichting Juul!!!! Extra bijzondere dimensie aan deze toekenning vormt het 'oormerken van EUR 2980' ten behoeve van het organiseren van een leuke en bijzondere activiteit voor een in Noordwijk & Omstreken woonachtig ziek kind.

Stichting Juul zal zich inzetten om deze activiteit te realiseren. Het resterende bedrag van EUR 8.000 zal voor de volle 100% worden gebruikt voor het onderzoek naar en behandeling van kinderkanker in het Prinses Maxima Centrum.

Op de foto overhandigt voorzitter Harry van der Plas de symbolische cheque aan Wim Korndorffer van Stichting Juul.

Rotary